s,ƃoןǝq ɐɔıƜ,ɐʎǝǝL
Edit-Mengedit Sudah Selesai :)
Sunday, April 1, 2012 | 2:55 AM | 0Talk Active
hey stalker awesome :')

eh see my new skin . whoaa so ugly and very simple rite ? inipun acuh tak acuh je aku buat . tengok header aku ubah , see see . actually kat rumah aku ,dikngah , dikkis & dak kecik Azzam . abah ngan mama pun g umah cikta pergi hntar Nurul balik umah . so tinggal aku kt dalam bilik sorang-sorang ngan lappy , nak buat macam mana dah ni mmg dah rutin kehidupan harian :p . bilik aku kembali bersepah dan aku malas untuk mengemasnya ,itula aku kalo aku tidak kuar dari bilik 1 hari . nak download lagu . tapi tak tahu nak download lagu apa . serabut kepala otak aku -.-

| Newer Post

Bloggenist


Nur Rabi'Atul Auliya' | 21 | Kuala Lumpur
Hello peeps ! Thanks for taking time to come here.Please behave yourself here or i'll crawling into your dream everynight . Leave me a nice speak at my cbox
Click Agree If You To See The Tutorial.

Agree or Disagree






Chatting



Web Site Hit Counter