s,ƃoןǝq ɐɔıƜ,ɐʎǝǝL
why am I so like this ?
Monday, April 9, 2012 | 11:57 AM | 4Talk Active



hey stalker awesome :')eh dah 3 pagi tapi aku tak tidur . tak mengantuk lagi . eh lamakan aku tak update blog . , sibuk duk edit belog je kerja . mana lah sempat nak buat entry . hmm . ok . dua tiga hari ni mood aku kurang sikit . tak tahu kenapa . act , sebab gaduh  pasal apa ? biasalah adik beradik . hmm , betul lah cakap kawan yang lain . aku ni kalau marah dengan orang tu , semua orang dekat tepi aku kena tempias . haha , padan muka korang .sape suruh duduk sebelah aku .back to the main topic .kenapa lah aku jadi macam ni kan ? kuat sangat tacingnya , sikit sikit nak marah , sikit sikit nak merajuk , sikit sikit taknak percaya cakap orang . haishh . ini lah sebab bila duduk dekat rumah terlalu lama . takde kena mengena --'

hmm . maaflah ya kalau anda yang membaca ni terkena tempias saya . haha . tak sengaja lah . darah muda lah katekan . suka nak jadi anoyying bila dah marah dekat orang . bila dah jadi macam tu , mula lah nak suruh telinga jadi pekak . bukak lagu sampai maximum punya volume . lepas tu sakit kepala . aku suka cari pasal .
hm . sudahlah . aku pun tak tahuu aku merepek ape act . kepala dah sakit memang macam ni . bye .

olderposts | Newer Post

Bloggenist


Nur Rabi'Atul Auliya' | 21 | Kuala Lumpur
Hello peeps ! Thanks for taking time to come here.Please behave yourself here or i'll crawling into your dream everynight . Leave me a nice speak at my cbox
Click Agree If You To See The Tutorial.

Agree or Disagree






Chatting



Web Site Hit Counter